I torsdags (2018-04-26) samlades vi på Mama Mia. Vi åt god mat & firade Anton. Det var trevligt!

Frun & jag drog iväg från mörker och snö. Vi åkte iväg 1 vecka till Torremolinos – Solkusten. Vi bodde på Marconfort Beach Hotell. Det var jättebra: mat dryck men det var inte så varmt. 15-16 grader, men bättre än hemma. Här en film! Klicka på bilden, så börjar filmen.










Nya sängen var inte kompatibel med de gamla sängborden. Sen kom min smarta (och snygga) fru på att göra om de gamla.




This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.